Ultimativna kontrolna lista za mjerenje uspješnosti vaše sljedeće mobilne kampanje

Sama činjenica da ste odvojili dio budžeta za mobilno oglašavanje nije garancija da ćete dobiti kampanju visoke učinkovitosti. Kompletan uspjeh mobilnog oglašavanja zahtjeva pomno organiziranu kampanju, počevši od dobrog media plana, promišljene kreative, isprobanih i provjerenih oglašivačkih tehnologija i naravno ispravnog pristupa mjerenju učinkovitosti.

Zato donosimo ultimativnu kontrolnu listu za mjerenje uspješnosti mobilnih oglašivačkih kampanja.

1. Jeste li postigli cilj mobilne kampanje?

Mobilno oglašavanje može pojačati vaše poslovanje, no ako niste utvrdili što točno želite postići, ne možete mjeriti uspjeh. Kako bi to činili što lakše, razdijelite svoje ciljeve u dvije glavne kategorije, kvantitativne i kvalitativne.

2. Mjerite angažman na osnovu kreativnosti mobilnog oglasa

Kako biste saznali isplati li se kreativnost u mobilnom oglašavanju, morate uložiti dio svog budžeta u kreativu i razvoj mobilne kampanje. Zato definirajte ciljeve angažiranosti kako biste objektivno pratili utjecaj koji kreativa ima na kampanju te u kojoj mjeri korisnici vrše interakciju s mobilnim oglasom.

Prema ClickAttackovom Godišnjem Izvještaju za 2015., najviša Stopa interakcije s oglasom je 60,95%. Pogledajte koja je to kampanja ostvarila rekordnu stopu konverzije!

630x400 (1)

3. Poznavanje post-klik konverzije pomaže u izračunu profitabilnosti mobilnog oglasa

Kako biste razumjeli vrijednost koju vaša mobilna oglasna kampanja donosi vašem poslovanju, potrebno je mjeriti konverziju koja se dešava nakon što je korisnik izvršio interakciju s oglasom. Stopa konverzije oglasa (Ad Conversion Rate) se računa dijeljenjem broja konverzija s ukupnim brojem klikova na oglas. Neki od najučestalijih primjera post-klik konverzije su:

Konkretna metrika za mjerenje post-klik konverzije jest Cost-Per-Conversion i ona će vam pomoći da utvrdite isplativost mobilnog oglasa. Cijena konverzija trebala bi biti manja od iznosa koji ste primili od svakog konvertiranog posjetitelja.

4. Pratite segmente s najboljim performansama vašeg branda kako biste poboljšali targeting

Jednako je tako važno znati dopire li vaša poruka do prave publike. Ako se vaša mobilna kampanja prikazuje putem premium oglašivačke mreže koja omogućuje kompletno upravljanje kampanjom, imat ćete uvid i u segmente s najboljim performansama. U izvještaju o kampanji pronaći ćete vrijedne informacije koje možete pratiti, kao na primjer:

5. Na kraju, izračunajte ROI vaše mobilne kampanje

Koliko je god korisno znati broj prikazivanja i klikova koje je kampanja ostvarila, još je bolje znati koliko vaši oglasi pridonose uspjehu poslovanja. ROI (Return on Investment) je jedna od najvažnijih metrika za mobilne oglašivače, obzirom da pokazuje stvarni učinak koji mobilno oglašavanje ima na vaše poslovanje, te pomaže procijeniti daje li novac koji ulažete zdrav profit. Računanje mobilnog ROI-a ovisi o ciljevima kampanje. Za mobilne kampanje koje imaju mjerljivi KPI je jednostavno izračunati ROI – samo oduzmite uložene troškove od ostvarenih prihoda te podijelite dobiveno s uloženim troškovima. S druge strane, mjerenje ROI-a za brand awareness i slične kampanje jednako je korisno računati ROI, no malo je zahtjevnije doći do krajnjeg rezultata.

Bilo da koristite mobilno oglašavanje za povećanje prodaje, generiranje baze podataka ili poticanje drugih vrijednih aktivnosti kupaca, pametno je mjeriti performanse, jer je njihova krajnja zadaća poticati napredak u budućim marketinškim kampanjama.

Planirate i sami pokrenuti mobilnu kampanju? Pomoći ćemo vam mjeriti njenu uspješnost!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zmaja od Bosne bb
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Telefon:+387 33 610 637
Email: info.ba@clickattack.com

Saznaj više